äventyr

Hola! Vart på ikea idag och köpt lite grejor, men mycket kvar ja behöver till mitt rum här hos mamma, hela familjen va på ikea.Skönt att alla kan umgås även om det inte bor tillsammans längre. Men jag och min syster hade kul på ikea jag körde runt henne i en vagnsakemojs där man läger alla kartonger och skit, var jätte nära på att köra på en människa men jag va snabb som fan och gjorde världens snyggaste vändning så vi flöt förbi och Sandras ansikte förändrades till en jätte glad smiles, innan jag hann göra den snygga vändningen va hennes ansikte i chock eftersom hon stod ju på den och kunde inte göra något! Efter det åkte vi hem och käkade mat & efterätt blev det idag blåbärspaj med vaniljvisp gott , men som sagt så är inte jag så förtjust i kakor,bullar,tårtor,pajer osådant längre för mår alltid illa efter det. Men en liten bit går alltid ner. Och vi grillade idag snacka om att det smakade underbart, längtar redan till sommarn! Nu är jag hemma hos mamma och har bäddat sängen köpte 3 nya kuddar idag så nu har jag sex st i sängen! JAG ÄLSKAR KUDDAR! Har också fixat mat till mig imorgon ska ju jobba och det fick bli ris,kyckling och wookgrönsaker blandat! Och ja det är gott. Men ska snart gå till affären och handla med mamma, låter kanske inte så frestande men vill man ha lite tuggimi osådant måste man gå med! Ska nog plugga lite också men är inte på plugghumör idag så får se hur det blir, nää nu ska jag inte sitta här mer och tjata mer nu ska jag dra mig.




vill ha sommar, vill sola bada och bli brun, trött på vintern bara kallt. Men ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0