bullo

Chacha
Började med skola idag först handel, och jag svär va så jävla nära att ja smälle till K , börjar tröttna på hur hon är och beter sig mot alla, och allt jag sa va fel fel fel fel men så frågade jag läraren och han sa att det va så jag sa så sa jag det till henne men hon bara då måste han ha kollat på fel fråga och sen så ropa jag dit han så blev hon tyst men sen ALLT jag sa bara nej nej nej nej nej, och är så trött på henne nu inte bara för detta men allt hon håller på med ! allt skulle vara på hennes sätt och vis och hon kunde allt. ahja iallafall det va en jävla tur att jag inte slog till henne men vi röt ihop några gånger! Efter handeln hade vi naturkunskap prov efter det slutade vi för psykologin&samhällen var inställd så va bara matte kvar vid halv tre men åkte ju hem men sen visade det sig att jag skulle till dietisten vid tre så skippade mattelektionen.

Hos dietisten gick det vell inte så jätte bra men så är det och trött på att gå till en jävla dietist, hon är jätte trevlig och kommer jätte bra överrens ochså vidare. Efter det var det att åka hem igen och ta det lungt har duschat,sovit och kollat tv m.m. Ska plugga spanska har prov i det imorgon, låter vell underbart!NOT. Just nu kollar jag på mammas pojkar och ska fortsätta kolla på det nu.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0