galen helg

Hej
I Fredags började det med att jag gick till skolan, det var ganska soft och vi har fått några riktigt goa lärare måste jag säga eller dom verkar bra & roliga iallafall men det återstår ju och se. Efter skolan mötte jag Caroline och Sandra på torget där vi handlade lite godis och annat gott, åkte hem till mig och gjorde tacos käkade och pratade om allt möjligt, Sedan hällde vi upp chips,godis,dip och Cola och satte oss framför tv:n där det blev lite singstar, Aline & Björn kom förbi och vi kollade på en skräckfilm minnns inte vad den hette men det handlade om dockor typ? det va mer en komedi jag hatar skräckfilmer men denna var inte alls läskig.

I lördags skulle jag egentligen på kräftskiva men det blev tyvärr inte så, lite tråkigt såg fram emot att träffa Nahalie. Men vi får ses en annan gång. Jag och Caroline hade absolut ingen aning vad vi skulle göra så det började med att vi började spela in massa videosar och skämtade och tog massvis med kort.Och det blev en grym kväll trotsallt och vi hade galet skoj och vi gjorde massa galenskaper jag tyvärr inte kommer meddela ibloggen, inget snuskigt nu asso om ni tror det usch om ni får sådana tankar utan omogna grejer gjorde vi ganska kul faktiskt.

Isöndags/idag Åkte jag Sandra & Caroline in till lisseberg eftersom sandra fått gratis för hon vart på barn/ungdomssjukhuset så där fick vi lite autografer de kändisar som var där var, Kitty, Jonas gardell, lil & susie Johan palm , Marcus albäck , mark levengood , Annika sjö och sedan några andra orkar inte skriva upp alla! Men vi åkte inte så jätte mycket, Sedan drog vi till donken och käkade och sedan drog vi oss hemåt och sedan har jag slingat mammas hår jag e grym! Ne men jag brukar alltid färga håret på henne och det blev bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen och fixa mig så jag blir frääääsch. Imorgon börjar jag 10.45 så har ingen brådska på att gå att lägga mig tidigt. Helgen kanske inte blev som man tänkt sig men blev ändå en av dom bästa på länge.

Nu kommer bilder upp Pusss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0