mjaaow

Hej!
Vart i skolan idag lång dag kändes det som, ändå har vi ingen ind val hade slutat ännu senare och jag fattar inte hur man ska orka gå till fyra det kommer ju ta kol på mig, och jag går till fyra imorgon * räcker ut tungan till dom som gjort schemat* ofta man vill gå till fyra på en fredag. Sen efter blir det fixa tacos med Carro och äta och sedan blir det party party. Ska kolla paradise hotel innan jag går och lägger mig. & jag var extra smart idag hade en hög midjekjol på mig idag och det var gaaaaanska så kort och jag har underskåp vilket var skitjobbigt att börja sig ner och jag hade spets trosor också och högklackat så jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag tog på mig. Det var lixom ganska jobbigt att gå runt och ta upp saker böja sig kändes som jag gick och visa halva rumpan hela dan. haha
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0