skola imorgon

Nu sitter jag här och har precis duschat, imorgon är det skola inte dirket så att man längtar, ibland brukar det ju vara att man längtar till skolan men sommarlovet har gått skitfort och har inte riktigt känns som att det varit sommarlov på något sätt. Men har haft ett bra sommarlov. Önskade att man slapp gå i skolan men så är det två år kvar nu då bara att kämpa! och så kommer det ju massa nya ettor jag minns själv när jag va ny , va nervös man va och jag som är så klantig går in och sätter mig i fel klassrum och kommer försent kändes lite pinsamt gjiorde bort mig massor, Men har fått en bra klass iallafall och vi kommer ju splittras imorgon eftersom vi är både handels och ekonomi elever men man vet ju aldrig hur det blir dom kanske gör ändringar men jag hoppas på sätt och vis att vi splittras för vi är sjukt många i våran klass och det blir bara jobbigt , fats det återstår och ser hur det blir imorgon!

Min syster har färgat håret brunt också, hon passar väldigt bra i det faktiskt. Var med Caroline en stund idag vi cyklade och pratade om massa kärlek,sex typ det bästa man kan snacka om med sin bästa kompis tycker jag iallafall alltid kul att höra roliga historier som hänt med den andra osv. haha Men det är hemligheter inget jag kommer skriva här! Men iallafall tänkte ta och sova snart så man orkar skolan imorgon men börjar ju ett blir la bara scheman och hur det kommer bli osv sen får man vell gå. Hoppas jag iallafall efterskolan ska jag antagligen köpa lite skolsaker glömt att göra det! icke bra hannis man ska vara klar i god tid men som tur har vi ju inga lektioner imorgon. ahja puss på er sötnosar vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0