ba ba ba ba ba dapabada

Dagen började med att jag tog det lugnt käkade , sedan frågade jag Caroline om hon ville ses och det ville hon så vi cyklade och köpte godis och cola och cyklade till röselid och satte oss där en stund ringde massa till en ringde vi och sa att hon hade beställt grejer på kondomeriet och att hon behövde målsman tillstånd för att hon inte var 18 HAHA as kul var det sedan ringde jag till någon i floda och jag är så smart och säger vad jag heter så kollade dom på bdb hur jag såg ut och sådant smart Hanna! Sedan tog elva bussen in till stan, gick till avenyn där vi mötte Jacob och hans kompis Robin. Och på vägen mötte jag Joakim. vi gick till burger king där Jacob och Robin skulle käka. Sedan lämnade vi dom och gick till trädgårdn och mötte Emanuel en liten stund. Jätte många som flirtade och gjorde bort sig speciellt en har nog aldrig skrattat så mycket herregud man ska se vart man går också.. Ahja sedan tog vi tåget hem och sen fick vi vänta en timme i Lerum på bussen som gick 02.40 sedan kom jag entligen hem sedan gick ja ut och träffade en kompis! och kom hem sen på morgonen. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0