måndag

i helgen har jag vart med Robin och hans kompisar vi spelade spel och kollade film osv trevligt! & så har jag träffat massa andra! dock en besvikelse av en viss person men säger bara fuck you! 

Ganska trött idag och det va praktik , imorgon blir det skola och det blir teater imorgon skönt slipper en lektion då. Sen är jag as stressad för jag har inte köpt en ända julklapp än och så har vi prov som ska göras och redovisningar och jag dööör, förstår inte hur man ska hinna för vi slutar den 22 dec suger inte det?
ahja ska sluta klaga denna terminen har ju gått som en dans, ne men den har gått jävligt fort.

Just nu har jag tre saker att se fram emot och det är
1 julafton
2 nyår
3 födelsedag! dock i februari men vafan det går fort!


Sen ett stort tack till Nathalie som alltid finns där och lyssnar du är bäst gumman utan dig hade jag inte vart den jag är idag. vill bara säga att JAG ÄLSKAR DIG!

paradise hotel är så jävla bäst va! helt underbart Cimon ser ju ganska så bra ut och är så charmig på ngt sätt så man smälter, lust att bara pussa han! mjaow om några år ser ni mig där ! HAHA skulle lätt vara med i paradise hotel.


puss ♥


Kommentarer
Postat av: nathalie <3

älskade Hanna (L) kmr alltid finnas för dig! vi genom allt, vi fixar alla problem tsm! jag älskar dig <3

2009-12-08 @ 14:45:53
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Emma

jooo det vad bra han är ju grym på att sjunga :)

2009-12-13 @ 10:06:21
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0