Dåligt

Bläh vad dålig jag är på att uppdatera men som sagt försöker göra en ny design o tänka på hur jag vill ha den och allt sånt där men om sagt så ska jag uppdatera ändå tills jag gör en ny! Så nu blir det ändring.

Sen så har jag tänk på att färga mitt hår jag har ju blont nu men villl göra något med det typ färga det brunt vill ju ha brunt men för det första är jag så osäker på om jag kommer passa i det & för det andra är jag jätte rädd att det kommer bli skitfult & rädd för att ja ska ångra mig typ få panik! haha Så får se hur det blir med det , men som sagt man kan ju alltid färga tillbaka till blont!

skitäckligt väder idag man blir verkligen depp men en månad kvar till julafton deni! Det gillar vi men vart är snön ? vill ju ha massa snö nu!  nu ska jag kolla tv.

ha det göttt pusshej!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Kör på brunt älskling, du kmr passa i det! :D tänkte på helgen? skulle vi på bio elr träffas elr något ? saknar ju dig! <3

2009-11-25 @ 20:51:02
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0