DÖD!

TJA

Kom till skolan imorse, skulle börjat 8 men så visa det sig att vi inte hade någon jävla samhäll så började inte förrän kvart i tio. Tänk att ja hade kunnat få sova lite mer! Så jag satte mig vid en data, och nörda på facebook och självklart var jag så duktig att jag gjorde klart ett arbete. Efter det hade vi svenska och jag blev klar! Kände mig as duktig sen mötte ja upp jonathan så gick vi till bamba och käka och det blev kyckling med nudlar & wookgrönsaker , det va helt okej! Annars idag har jag bara degat och tagit det lugnt och fixat lite grejor, pluggar just nu gör alltid så att jag börjar plugga på natten ganska smart va? ne men jag somnade förut när jag skulle plugga! Sen så ringde R mig en stund så snacka vi en riktigt trevlig prick dedär! Nu ska jag allt forstätta plugga och sedan sova för imorgon är det dags för prov i NATUR! JAG = DÖD





godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0