jag bjuder=)

Ännu en ny dag. Mår fruktansvärt illa känns som jag blir sjuk hela tiden nu för tiden. Men nu ska jag fan bli frisk! Är hemma hos pappa nu ska snart käka lite, sen kanske jag ska träffa C , sen måste jag plugga på psykologin som jag har 60 sidor på! snacka om att jag inte kommer få någon sömn inatt.

Sen måste jag säga att jag är jävligt modig. Kommer inte berätta varför! HIHIH :D

Sitter på syrrans datorn nu och det finns massa gamla bilder på mig här, ska se om jag kan vara snäll och bjuda på någon! Sen när jag fått igång min data så ska det bjudas på fler gamla bilder!

Danmark 07 eller om det va 08 minns inte :|

här skulle jag och sandra gå till hotellet Sandra är fotograf!;)

efter jag duschat Raowr!

innan läggdags

skolavslutning 9:an

bajs på mig men två år gammal!

jag i kort hår detta va la år 2004 eller ngt flera årsen iallafall!
j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0