TIMMA

Igår jobbade jag först ganska soft var det jag segade lite så behövde inte göra så mycket, men vi julpyntade lite och sådant. Slutade vid fyra så det va ganska soft. Efter det skulle jag åka hem till mamma i a-sås och aldrig gått hem från tågstationen så det skulle jag göra mamma, bara det är bara att gå rakt fram så kommer du hem så gick jag rakt fram sen tänkte ja man ska nog svänga här, men hörde hennes ord eka i huvudet GÅ RAKT FRAM SÅ KOMMER DU HEM! så ja gick rakt fram hamnade i någon park och gick över en bro över en å och det va mörkt ute men kom ingen vart jag bara gick o gick o gick.. Sen så kom jag in på en kyrkogård och vandrade där inne ett tag men kom fan inte ut men så lite längre bort såg ja en stig jippie tänkte jag och gick ut där ch kom ut på vägen bilarna körde ju som galningar där OCH JAG tänktee hur fan ska jag springa över här kommer ju bli överkörd så ja gick där på kanten och skrattade för mig själv, hade ingen aning vart jag va och mobilen va död! sen gick jag och gick och kom till ett övergångsställe så såg jag Willys, så gick ja förbi där sen va det bara rakt fram. Äntligen tänkte jag. Tog mig en timma att komma hem! Sen när ja kom hem var det ut med hundarna och laga mat sen kollar tv och sova. Kände mig ganska så duktig igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0