Dagens roligatse

Dagens roligaste? - fick höra en rolig sak sist min gamla farfar låg inne på sjukhuset va han så frusterad att och han kunde inte sova med dom andra gubbarna där inne så han tog sina saker och gick sin väg men det roligaste var att droppet satt i och det hade han inte tänkt på så det åkte efter, haha! så sprang han runt inne på sjukhuset med droppet åkandes efter..


&

en annan rolig sak är min mormor dom bor ute på landet och så är det några där som åker och tror att dom är polisen så har dom satt upp en skylt att man inte få parkera på ett ställe så när jag och mormor var ute på en promenad för någon vecka sen började hon sparka på skylten och putte på den så nu ligger den typ ner.Så sa jag till mamma när vi åkte i bilen ser du den skylten det har mormor gjort så börja hon skratta, för när mamma och pappa hade åkt där sist sa mamma att det skylten fick inte stå uppe länge undra vem som gör sånna sjuka saker här ute på landet. Så är det mormor haha! I know jag har knasig släkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0