wie

Fan vad seg jag är idag helt sjukt, började kvart i elva idag men gick upp nio och jag kände att jag hade lust att stanna hemma och sova hur länge som helst men jag verkligen kämpade på att komma upp och fixa mig och sedan dra till skolan och smart som jag är missade jag bussjävlen den åkte 1 minut för tidigt * pekar fuck you* dåligt asso. Sedan så hade vi geografi verkar as kul faktiskt jag älskade geografi i högskolan osv så det är nog lika roligt nu! Sedan gick jag och snackade med min chef på Vero moda eller vad man ska säga ska ju jobba där hela v.45 och sedan varje måndag till v.11 i allum så kom och hälsa på vettja! Sedan drog vi till baguettebaren och satte oss där och käkade deras goda kyckligbaugette mums. Sedan var det dags för layout. Efter skolan mötte jag upp Caroline & Alexandra shoppade lite och käkade mat. och kom hem vid 8 en lång dag med andra ord är helt slut nu och gått runt i högklackat hela dagen känns perfekt! Nu är jag helt slut och det är faktiskt dags för mig att lägga mig i sängen skola imorgon och den börjar med gympa skitkul längtar faktiskt!

puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0