home

Hejsan jag är redan hemma som ni kanske märker, men det är för det regnade så satans mycket igår att jag fick panik för ligger man i en husvagn när det regnar då är det inte kul! Men Vi bestämde att jag skulle tillbaka på måndag igen och det känns mycket bättre. Men det har iallafall vart kul. Vi hämtade Gamlafarmor och sedan åkte jag mormor tina ( min morbrors fru ) och Jennifer min kusin ner till nödinge och handlar och så gick vi in på lindex. Sedan har vi lagat mat, och jag har kollat på film med min morbror och hans fru nere i stugan och vi käkade massa gottigheter. Idag skulle mamma och pappa på U2 och jag fick laga mat till mig och min syster det blev tacos, sedan har jag var tpå vallen och spelat fotboll. och sen har jag badat och kollat tv.

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0