i'm sorry

Förlååååååt jag är så dålig på att blogga nu det sista men har gjort massor och inte hunnit skriva eller inte orkat rättare sagt + att det hänt en jävla massa också. Men det är privat. Ingen aning vad som händer idag jätte många som börjar skolan nu eller imorgon och bara vill ta de lugnt sista dagen.Lite små segt sådär, jag får vell sätta mig och plugga lite har ju trots allt prövningpå fredag, men jag kan faktiskt det mesta eller allt typ. Så har jag gjort en uppsats så jag kan få högre betyg man kan ju alltid chansa man har ju inget att förlora på det.Måste också städa mitt rum det ser förjävligt ut.. Har egentligen inte ork men va ska man gööööra åt det bara att sätta igång, rummet måste vara fint när jag börjar skolan annars får jag panik hatar när det är ostädat ändå har jag det. Det går inte ihop, jag väntar att någon annan ska städa upp för mig men det verkar inte bli så ?  ligger nu bara i sängen och slappar ska snart resa på mig.. Kommer massa bilder på vad jag gjort de senaste dagarna. Men nu ska jag sätta fart. Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0