School

tja sötnosar!
skolan idag var helt okej faktikst, bara två lektioner pga att vi inte har vissa lektioner för dom kör igång nästa vecka, och det har krockat på mitt schema så måste antigen byta språk eller ett ämne ja lagt till , fyy vill ju ha webdesing måste finnas det dom andra dagarna annars går jag och hänger mig, vill inte byta språk bara onödigt bättre att fortsätta med spanska. Så jävla glad att vi entligen börjar med sånt jag vill jag missupfattade mig när jag sökte trodde att det va handel affär från 1an men i 1an hade vi samhäll bara + företagekonomi och nu i tvåan är det bara handel/affär. En sjuk sak ska läsa svenska B & C detta året kunde dom inte lagt svenka C i trean. Ahja jag är iallafall glad att få börja skolan igen och få det gjort och har man roligt så går det ju fortare så nu jävlar ska vi ha kul kul! & så såg man massor av ettor idag som börjar, fanns massvis med snygga killar faktiskt höhöman vet ju aldrig dom kan ju vara 92:or eller äldre vem vet men det spelar ingen roll. Ska antagligen träna senare sen ska jag vell läsa i handelboken och marknadsföring ska gå igenom det imorgon bra att man läst lite så man kan lite iaf. Nu ska jag fortsätta lata mig  för är verkligen skittrött och vänta på att Caroline ska ringa mig. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0