annesjön

fortsättning från förra inlägget. Sedan när vi kom hem från lisseberg bestämde vi oss för att cykla till annesjön så det gjorde vi och vi var där själva så vi tog massor med kort och nakenkoort också. Haha bara jag och carro får se dom. kind off. Sen drog vi ner mot torget där ganska många va på parkeringen så stannade och snackade och bestämde med marina att vi skulle til askim hon jag och carro och sen efter emma hade vart i stan skulle hon och marcus tror jag komma ut till askim. Hoppas nu det blir fint väder imorgon annars blir jag besviken.Sedan cyklade vi lite till sedan drog vi hem kom hem vid tolv typ. lagom och bra.

Caroline & Jag

Caroline och jag

Caroline och jag ( ville inte visa ansiktet där)

Caroline och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0