♥ h o m e a g i n

Nu har jag vart iväg och gått runt mysigt är det där. Men så otroligt mycket folk, Först kom vi dit mötte upp mormor drog och fikade på ett ställe jag köpte en räkpacka men det va fullt med ägg i som jag inte såg och jag hatar ägg så käckade ttyp bara räckorna och citron men shit jag blev otroligt mätt av bara det. det är sjuk för nu för tiden blir jag mätt på ingenting typ, börjar äta dåligt igen och det är absolut inte bra, köpte donuts 6 st så otroligt gott, sedan sånna här stänger vet inte vad dom heter men godis stänger som finns i massa olika samker, sedan ett par leggings med knappar ner till, Kommer bild på dom.Sedan skulle mormor kolla runt lite sedan åka hem så kom Tomas och Helen (pappas bror och hans sambo) så gick vi runt kollade så träffade vi på glenn och stina(vänner till familjen) sedan Anna och christer och barnen( mammas kusin och man med barn).Så man träffade på vädligt många man kände och känner igen.När ja kom hem vilade jag lite,var ganska så trött när man fått gå upp 7imorse!!!! Sedan var det middag och jag blev typ mätt på en halvpotatis men tryckte i mig non bit grillat kött men det gick knappt ner. Fan vill inte att det ska bli som sist.Ska tjäna lite pengar senare ska passa mina kusiner egentligen vill jag inte ha några pengar eller jo men inte för att passa dom så men Dennis frågade om jag ville tjäna lite pengar han tyckte jag behövde det.Så ja varför inte.

outfit. Jenasleggings från peppers Tunika från Vero moda ( ithink )
jacka över ( rut ,mfl ) Halsband ( min granne har gjort det)




Kommentarer
Postat av: nathalie <3

snygga jeansleggings gumman! :)(L)

2009-07-30 @ 23:23:24
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: nathalie <3

snygga jeansleggings gumman!:)(L)

2009-07-30 @ 23:25:02
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0