duktig Hanna

är nu hemma hos mamma sitter i soffan med datan i knät och tv:n på och lyssnar på musik. Sedan håller jag på och slingar utväxten eftersom det inte finns så mycket att göra så jag känner mig riktigt snygg nu. Hoppas bara det blir bra. min garderob är jävligt snygg också hängt upp och vikt allt känner mig jätte duktig.


Imorgon är det ju farsdag så ska till allum först lämna tillbaka ett par skor, köpa en tröja på vero moda. & sen tänkte jag köpa vinterjacka. Sen måte ja köpa en farsdag present också, sen ska jag till gråbo och träffa C som jag saknar så sjukt mycket.

Sen ska jag vell tillbaka till a-sås och pluggapluggaplugga. Två prov denna veckan och har bestämt för att verkligen satsa allt nu på skolan och börja träna ska jag också. Jag och K på life snart när vi får det gjort vi har ju sagt detta i ett år nu typ så det är vell dags att ta tag i det också.

Nu ska jag snart skölja ur håret och duscha ochsådant. Hoppas fan det blir bra nu DÖR annars. Nej men det brukar bli bra. Sen ska jag kolla på film tänkte jag.

Ciao Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0