scary

praktik idag igen och slutade inte förräns 18.20 idag. Så jävla segt men det va roligare idag skrattat skitmycket. Anders är för söt och rolig sån härlig människa. Nu är jag hemma hos pappa ska snart till Mamma måste bara kolla bussar och tåg nu till alingsås. Annars har det inte hänt så mycket idag förutom jobb. Träffade en riktigt go gubbe på bussen, han kom och satte sig brevid mig och sjöng as högt om massa skit sen babbla han om att han knarkade och han skulle lägga av, sen sa han att han la av 96 och massa skit. Och att han sålde till hela göteborg och han sa att det va bra av honom att ta göteborg istället för gråbo? haha störd! Sen så snackade han om någon snubbe han hatade och som förstörde hans rutor och bil och allt så sa han och vet du vad det tråkiga är med sådana? jag bara nej han bara att man måste använda den här så drog han fram en kniv? lite läskigt kan man ju säga. Har inget internet hos mamma än får nog det imorgon.
jag är på goshumör vill gosa gosa gosa!


pusss

 

 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0