SOS

Idag var det ganska kul på praktiken! fick välja kläder till dockorna och klä på dom, gick från 9-17. På lunchen kom Dennis och Tina min morbro och så käkade jag med dom. Sedan va det tillbaka till jobbet. Sen alla som vet vem som spelar roxanna i avenyn ? Hon fick jag hjälpa idag och snackade med henne ett tag jätte sjyst är hon. Blev helt ställd när jag såg henne, sånt är så konstigt när man sett folk i TV jätte mycket känns det som man känner dom sen när man träffar dom haha! Nu är jag hemma hos pappa ska snart hem till mamma, börjar nio imorgon också segt. Men ser fram emot helgen skönt att denna veckan är slut men ändå tråkigt, sen är det bara måndagar framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0