yes

äntligen fredag! såg verkligen fram emot att få ta det lite lungt osv. Idag på praktiken så var det kul och nu framöver blir det bara måndagar fram till v11. Annars idag har jag inte gjort så mycket vart och handla och sedan gjorde jag och mamma tacos så kom pappa osv. Kollade idol också and my honeybunny åkte tyvärr ut lite sorgligt. Snart ska jag sova behöver komma upp imorgon i tid ändå ska till allum på morgonen sen till gråbo antar jag, träffa C osv. Sen kanske fest blev bjuden av Andreas lite småkul sådär men får se hur jag gör. Måste slinga håret har fått världens utväxt nu, och det gillar jag inte. usch och blä va fult det är!

& Sen har jag en konstig känsla imagen också, och hoppas verkligen inte det är vad jag tror hatar att gå omkring och vara orolig. Men får hoppas på det bästa allt löser sig alltid till slut right? jag hoppas att det inte är som jag tror, då vet jag inte vad jag gör.

kyssilipussolokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0