<3

Klockan är halv fem och jag är vaken kan inte somna! Jag va med Caroline förut/igår kanske man borde säga vi köpte chips,dipp & Cola och gick hem till henne och kollade på film Benjamin button superbra film och sorglig var den. Lätt värd att se. Brad pitt är ju ganska så snygg också! Men han börjar bli lite gammal nu han är inte lika snygg som han va förut, finns andra snyggingar som tar hans plats nu. Iallafall Innan jag träffade henne var jag uppe hos mormor & morfar och tjockade oss med äpplepaj och skit. Så jag har vart ganska så onyttig idag INTE BRA. Men jag och Karoline( (donkey dick)ska börja gymma vi har sagt det i över ett år nu men snart så ska vi börja och det blir troligtvis på Life.



Så vad händer idag tro ? jag tänkte faktiskt åka till stan eller allum måste shoppa behöver lite nytt. Sen tänkte jag bada raka benen och på andra privataställen oså om ni ville veta haha! Kanske också fixa min utväxt börjar få lite panik på den nu ser förjävligt ut. Btw skolfotorna ska komma denna veckan också HAHA! ska bli kul att se hur ful man blev.

Fatta hur gött det är med lov helt underbart på lördag är det halloween alltså blir det halloween fest! Sen så kanske det blir fest på onsdag eller torsdag också. Men det återstår och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0