lördag.

Godmorgon!
nu vet jag vart jag fått rivsåren ifrån men det får ni allt ta och klura ut själva. Men blåmärkerna vet jag inte än.
Igår började dagen med att jag och C vaknade upp låg i sängen lite med datorn. Sedan gick hon hem och fixade sig käkade och massa sånt och det gjorde jag med.

Sedan mötte jag upp henne vid shell, så köpte vi chips & dipp och kollade på sverige-danmark men den matchen gick ju fan inte bra, fan vad arga vi blev! och dommaren va för petig.

Sedan fixade vi oss och drog ut och det va mycket trevligt, mötte sedan upp Robin ( min mammas kusin ) följde honom hem och sedan gick jag hem och la mig i sängen med datan och bara degade sedan somnade jag ganska gött.

Caroline <3

Robin

Caroline och jag pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0