torsdag

Hej
Somnade vid tre inatt skulle jag tro så lite sömn fick jag iallafall, tur det men det va iallafall sjukt jobbigt att komma upp på morgonen men det är det ju alltid, men jag kom i tid! Åkte till lerum mötte upp C så gick vi till ungdomsmottagningen där jag skulle träffa min dietist. Det va faktiskt helt okej att prata med henne och jag hade gått ner i vikt och då fick jag massa drinkar typ som är en måltid för ja glömmer alltid av att äta så ska dricka en sådan men ofta jag ska komma ihåg det? men det återstår vell och se. Hon sa hela tiden att jag va söt och en glad envis tjej haha. Sedan sa hon för att jag skulle få bättre självförtroende att ställa mig naken framför en spegel och säga " fy fan vad jag är snygg" så började jag skratta ännu mer än vad jag gjorde och sa det tänker jag absolut inte göra.. haha så skratta hon och sa att det känns dumt i början men sedan kommer det kännas bättre. Ni skulle hört mina dumma kommetarer asso.

Efter det åkte jag och C till allum shoppade sedan tillbaka till lerum där vi fixade cider, sedan hem pluggade och pluggade sedan följde jag med mamma och handlade så snäll som jag är och sedan blev det ännu mer plugg och snart är det dags för mig att sova så jag orkar morgondagen.

Ska till Aline imorgon som fyller 22. Så det blir käk och party hemma hos henne ser fram emot det. Det ska bli kul jag och C har likadana klänningar twins haha!

Nu ska jag öva lite mer på mitt engelska tal sedan ska jag sova godnatt

puss


body luktar jätte gott och kroppen blir jätte mjuk och nivea för läpparna som gör att läpparna också blir jätte mjuka

Här är några av de dryckerna jag fick av dietisten sen fick jag någon milshake också som man ska blanda själv oså.. haha(y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0