Hallå alla!
Va först i skolan idag, gick bra och på layout lektionen kämpade jag på riktigt bra inte för att det är ansträngande eller så men det gick bra enligt mig! Sen träffade jag några kompisar och sen har jag mest bara degat hemma framför tv:n. Kollade på 90210 & såklart Svenska hollywood fruar. Anna Anka är sjukt ball. Ahja ska snart duscha och hoppa i sängen. Den saknar mig förstår ni, tur att någon saknar mig iallafall! haha

Imorgon blir det att åka skridskor på gympan, ska bli kul faktiskt att göra något annat, får vell se hur detta kommer gå? tror ni ja kommer ramla och slå ihjäl mig ? Får hoppas jag inte gör det iallafall.Sedan har vi nästan 3 timmars rast innan nästa lektion men då funderar vi på att dra till donken och tjocka oss, och sedan om vi har tid över får vi vell gå till allum eller något. Efter skolan ska jag dra in till stan fixa dricka tills på fredag , wihoo längtar ska bli grymt kul.

pusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0