Fredag = fest

Grattis Aline & tack för en jätte trevlig fest igår, blev mycket singstar skratt och många spelade något spel vet inte vad det heter, Sedan go musik och trevligt folk.

Dagen började med att jag gick till skolan det va faktiskt roligt, hände massa knasiga roliga saker i skolan sjukt asso. David och Robin är störda david lyfter upp mig och snurrar runt flera varv sen står robin lite längre bort och medans David håller på och snurrar och han bär mig ber han David kasta mig till honom så gör han det, blev fan skiträdd usch . hahaha Trodde han skulle tappa mig. Sen hände det massa andra sjuka saker jag inte orkar berätta om.

Blev iallafall väldigt stolt över mig igår, jag hatar att prata muntligt inför klassen lovar jag blir så sjukt nervös och allt och nu va det på engelska också jag trodde jag skulle dö när det va min tur försökte komma undan men dom peppade mig så jag gjorde det och det gick bra, fick beröm för mitt utal och att jag pratade tydligt. Så jag blev stolt att göra det. Asso jag är mindre rädd för döden än hålla tal! haha min lärare blev iallafall glad att jag gjorde det tur det!.

Sedan åkte jag hem mötte upp Caroline vi gick hem till mig fixade oss och sedan drog vi till Alines fest. och kom inte hem förrän vid halv fyra.

Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0