Fredag

Nu är det lov JIPPI! men tyvärr så är jag sjuk så det blev ingen skola för mig, min feber har blivit högre och jag har fått skitont i ryggen kan knappt böja mig eller gå för det gör svinont. Så idag har jag inprincip bara legat isägen förutom när jag duschade och käkade mat.

Just nu läser jag FREDAG och snackar med folk på msn, en har typ av kärleksproblem så jag är så snäll och hjälper honom. Det är vell dags att snart sova antar jag, vill fan bli frisk nu vem fan vill vara sjuk på lovet INGEN!

& jag vet att jag skulle skriva ett inlägg om begravningen men det gör jag imorgon inte orkar skriva om den idag tyvärr men imorgon ska jag ta sats till att göra det.

Kollade på en film förut 17 again måste vara sist av att se den haha, men den va bra och zac efron är ju så jävla het också så det gjorde hea filmen ännu bättre yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0