Idol

Kollade på idol och det va Michael Jacksson tema helt underbart. Älskar Michael Jackson, det va någon gång i sexan jag började lyssa på honom och han blev en idol för mig då sen genom åren har alltid gillat honom sedan slutade jag lyssna på honom men frågade någon mig vem som va min idol så va det Michael Jackson , ibland blev det att jag lyssnade mer på honom än andra dagar så det gick upp och ner! Men han va och kommer alltid vara en idol för mig.

De jag tyckte gjorde bra ifrån sin idag va Rabih ( som jag inte vart så jätte förstjust i men idag Wooow grym! ) Eddie,Erik & Erika. Den bästa va nog Rabih om jag får säga det. Grymt duktig va han idag. We are the world som alla sjöng så braaa en av de bästa låtarna som gjorts!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0