Måndag

ja då har jag vart skitdålig på att uppdatera igen.

Igår hade vi bara en lektion as gött, så gick i skolan 10.45-12-20 men fick sluta tidigare efter det följde jag med K in i allum en liten stund, efter det åkte jag hem träffade C och vi gick till affären köpte panpizza och cola gick hem till henne och smaskade i oss det, ärligt så gillar jag inte panpizza så mycket men ibland går det och äta! Sedan drog vi till lerum till ungdomsmottagningen osv så hämtade vi lite kondomer också men lite olika samker osv alltid bra att ha!  Sen bar det av hemåt och senare träffade vi några st så körde vi ner i diket så vi fick försöka få upp bilen men sen kom christer och vill hjälpa marcus upp så det gick bra.

Jag och Caroline gjorde en jätte hemsk sak igår herreguuuud, och den hemligheten ska vi ta med oss till graven ingen får absolut inte veta något.

När jag och K gick till tåget igår också så stannade en fyllegubbe oss och drog ett skämt och den va såhär.

Det var en nunna och en städerska och Nunnan bad städerskan städa hennes rum så gjorde städerskan det och hittade en morot i nunnan säng så går städerskan till nunnan jo jag hittade en morot i din säng så sa Nunnan ja men detär min man. Så svarade städerskan asso men då är du änka nu för jag åt nyss upp den! HAHAHA äckligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0