sömnlösnatt? japp

Va först i stan idag och kollade kläder osv hittade inget istan tyvärr, kollade runt massor men hittade inget jag riktigt ville ha så jag och C drog och käkade på paprika. & så va vi inne på kondomeriet för att se om vi hittade något kul. Sedan bestämde vi oss för att dra till allum och kolla där istället där hittade jag en klänning och ett skitsnyggt läppstift. Vi kollade på skor också men några skor blev det inte med hem, kanske tar det imorgon om jag hinner. Efter det åkte vi hem satt och pratade sedan kom några fler, sedan körde dom hem mig och nu sitter jag här, trött och måste plugga hela natten inte precis något jag ser fram emot. Men önska mig lycka till!

Imorgon ska jag till skolan måste snacka med två lärare,och så ska jag till min dietist på ungdomsmottagningen i lerum.Sedan tillbaks till skolan och lämna min samhällsupptats jag nu håller på med som antagligen kommer ta hela natten. Sedan tillbaka till lerum och möta upp C och så ska vi fixa grejer inför fredagen. ( och tyvärr så blir det ingen maskerad längre tråkigt men skönt på sätt och vis!) Efter vi fixat det ska vi göra en grej som kommer ta en stund. & efter det ska jag plugga och sedan sova och det kommer nog bli det bästa på länge! Jag älskar ju att sova, och kommer knappt få någon sömn inatt tyvärr.

Nu ska jag plugga skiten ur mig.

Pusss <3


Kommentarer
Postat av: L I S A

svar: naw, tackar så mycket :D

2009-10-08 @ 09:34:45
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0