Tisdag

skola, sen träffade jag C en liten stund sen hem käkade och så ringde jag Famor och undrade om hon hade en svart kavaj jag kunde låna så gick dit och testade men den va ganska bred på något sätt, men tog med den hem för att testa den till klänningen sen fick jag med mig en annan kofta ja kanske kunde ha också! Efter det hämtade mamma mig så åkte vi till Annika och lämnade Gamlafarmor post, det är såhär att gamlafarmor bor hos annika. Efter det åkte vi upp till Mormor och Morfar så pluggade jag och mamma klippte morfar och så fik jag låna med mig en kavaj från mormor som va skitsnygg så ska testa den tillsammans med klänningen, För Imorgon är det begravning för gamlafarfar. Kommer bli så jäkla tufft va vill ju bara att han ska komma tillbaka, det värsta är att du int ville dö och när du satt på sjukhus sängen när mamma höll om dig så säger du varför skulle jag råka ut för den här skiten och det undrar fan jag också, inte meningen att du skulle dö nu! Förra året också vid den här tiden så dog gamlagamlafarmor ( gamlafarfar mamma) och nu efter ett år dog nu av blodcacer och i lymkötlarna.  Gör så jävla ont i mig vill bara att du kommer tillbaka.

Sen när jag kom hem så kollade jag på riverside och andra avenyn och snart ska jag plugga lite sen blir det sängen så man orkar morgondagen...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0