wiho

Igår hände inte så jätte mycket, glömde helt enkelt skriva var för lat, och kollade på Riverside alla avsnitten inte sätt det innan och det va fan B men det va kul på sätt och vis.Sedan va jag i lerum en liten stund sedan hem igen och plugga och pluggade fram tills halvfyra på natten typ. Men blev klar med samhällen, svenskan, geografin & halva engelskan ganska bra jobbat av mig. Så somnade runt 4.

Idag vaknade jag vid sex sov alltså två timmar och jag var helt död på morgonen och jätte irriterad över allt. Drog till skolan och jag bemötte min rädsla återigen och det gick helt okej efter det när jag kom hem somnade jag vid halv tre och vaknade vid halvsju då C ringde och väckte mig, det va ju bra att hon gjorde det, och självklart undrade hon om jag ville ses och absolut ville jag det så det va bara upp och hoppa , på med kläder mössa,vantar,halsduk och ut i kylan, Vi gick på promenad och snackade om allt möjligt. Kom hem vid tio på kvällen och hoppade direkt in i badet för jag frös som in i helvete. Nu ska jag iallafall ta och plugga tills handelsprovet imorgon och typiskt har man det på morgonen FÅR INTE FÖRSOVA MIG! Nej nu måste jag plugga!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0