Inte skrivit på ett tag. Men i går svimmade jag och skit. Aldrig vart så rädd i hela mitt liv det är nog den värsta känslan när man börjar bli yr och vet att man är på väg att svimma, det värsta är nog att man inte vet va man ska göra, man gör så knäppa saker tro mig. Haha Men det gick bra och mamma fick hämta mig. Sen va jag på sjukhuset och dom trodde antagligen att det var en sak jag inte tänker ta upp här. Men gick inte till skolan idag utan stannade hemma och nu vilar jag. Imorgon ska jag iallafall till skolan slutar 12.40 så det är ganska gött, hoppas bara jag inte svimmar igen, då dör jag och det lovar jag. Har jätte ont i nacken och ryggen tror det är pga att jag svimmade slog nog i mig.


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0