Hola

Vaknade upp och hade hur jävla ont i halsen som helst, hade lust att bara somna om men jag bestämde mig för att gå upp iallafall. Drog till skolan och halsont gick inte över även om jag drack eller något. Hade gympa Sprang slingan där som vi brukar och sedan blev det gymmet svettig och go var man allt efteråt! Hade ingen engelska så jag och Karoline drog till allum och käkade på paprika sedan gick vi till stadium för hon skulle snacka med sin handledare eller vad man nu ska kalla det? Emilio hette han iaf cirka 25 år skitsnygg nog en av de snyggaste killarna jag sätt i sverige helt sjukt och jag blev ju såklart skit avis på henne, man vill ju själv ha en sådan pudding att kolla på när man jobbar! Sen efter skolan åkte jag hem och sen tvinga ja med mamma till affären för att köpa halstabletter och glass, min hals bräns och jag är kallsvettig har feber och huvudvärk ont att andas och usch säger jag bara är det SVININFLUENSAN eller ?  man blir ju trots allt lite rädd. Men ahja vad ska man göra åt det! Det var iallafall sjukt vamrt idag, nu vill man att det ska vara såhär varje dag så man kan få tillbaka sina brunaben!Nu ska jag snart sova, ska ju trots allt till skolan imorgon slutar tidigt vilket är bra! Sedan har jag träning på kvällen.

Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0