love

Hej

Vart på kalas idag min kusin Nova fyller 4 år på onsdag så firade dom idag. Hon fick massa hello kitty saker och prinsesskläningar.Så söt är hon! Sedan köpte vi med mat hem från paprika & nu sitter jag och tar det lugnt, vart och är en ganska jobbig dag idag, fick reda på igår att min gammelfarfar har cancer i hela kroppen inprincip, i blodet och lymkötlarna eller vad det heter och att han bara kommer leva i några veckor, och idag fick vi reda på att dom ger tre veckor alltså kan han dö när som helst nu! & ska åka och hälsa på på tisdag och sedan ska han få komma hem för han vill dö hemma och det gör så ont att veta att han inte kommer finnas så mycket längre. Han har alltid funnits och alltid vart den roliga och skämtiga personen alltid skämt ut en eller sagt pinsama saker och det är just så han är och han är inte alls lik sig. Vill att han ska bli som vanligt igen. Älskar honom.Händer så jävla mycket nu. Det värsta va när mormor berättade för mig igår och brukar inte höra henne gråta & det var verkligen jätte jobbigt.Det sista jag vill nu är att du ska gå bort! Jag älskar dig gamlafarfar - Bengt wilhelmsson <3




Kommentarer
Postat av: nathalie <3

Gumman, förstår att du vill ha kvar honom, de vill verkligen jag med, så hemskt o se honom lida..:( han e den bästa människan på jorden! vart min förebild sen ja va liten, att alltid vara stark o kunna göra samma saker som honom, men att va stark när han snart inte kmr finnas, e jobbigt som tusan!:( men vi klarar det Hjärtat! Jag älskar dig Hanna!<3<3



farfar. (L)(L)

2009-09-06 @ 14:27:14
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0