Måndag

ja då har man vart i skolan idag trevligt värre. Sen när vi skulle åka hem var tåget inställt så vi satte oss i solen och snackade bara om det mesta. & sen lite andra roliga saker kom på tal. Haha sen kom Ivan och satte sig med oss och sedan efter en liten stund kom äntligen tåget. Och jag höll på att dö på tåget asso jag kunde verkligen inte sluta skratta och det va sjukt pinsamt dom trodde särkert ja va sjuk i huvudet så jag höll i mobilen hela tiden och låtsades läsa något skitroligt. Sen på bussen va det samma sak men som tur va så var det inte så mycket folk så ringde Karoline mig så kunde jag få skratta vanligt.  Ska kolla på Lekstorp-Floda senare. Nu ska jag iallafall fortsätta leva livet. Just det förresten fick höra en skitrolig sak idag som jag väntat på ett år att få höra så jag blev superglad och superrörd så är sjuktglad nu. Ne nu ska jag fortsätta leva livet

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0