Onsdag

I går åkte ja med Robin upp till pussen, där va redan mamma Sandra & Markus och sen några andra. Hälsade på gamlafarfar Sandra & Markus plockade äpplen haha! Vi fikade och sen hände inte så mycket mer. Åkte hem senare med Mamma och åkte och köpte glass. Sedan började ja kolla idol så ringde Robin så kom han och hämta mig. Där fortsatte vi kolla på idol och käkade våfflor sedan kollade vi lite på tv, sedan satte vi på Pretty Woman, men kollade bara en liten stund. Sedan gick vi och la oss. Sen hämtade mamma mig på morgonen då var det dags för skola så det va hem fixa mig och sedan springa till bussen sen när man kommer till skolan vet ja inte äns vad ja har men så visa det sig att jag har samhäll B men det va ju inställd så fick sitta vid datorn och tråka för mig själv.Sen va det svenska & sen handel sen slutade vi!  Och när jag gick till tåget så stannade en lastbil ovanför willys och jag gick på gångbanan så tutade han och kollade ut och gjorde tummen uppåt och såg jätte sliskig ut och hade jätte mycket skägg ne usch! så jag kunde inget annat än bara skratta.  Nu har jag iallafall duschat och kollat på andra avenyn som jag missade igår och nu ska jag bara ut med hundarna sen blir det vell att plugga. Sen ska jag antagligen kolla på inter-barca. nej nu måste jag ut med mina älsklingar innan dom kissar ner sig..



puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

gumman får du verkligen sova över hos pojkar? Haha :)) jag saknar dig!(L)(L)

2009-09-19 @ 21:08:11
URL: http://nathaliewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0