söndag

glömde skriva vad jag gjorde igår, men jag gjorde inte så jätte mycket. Var med Caroline och vi hade som vanligt skitkul och gjorde sjuka saker.

Idag vaknade jag vid två somnade ganska sent, träffade Caroline och vi drog och käkade pizza, sedan köpte vi godis och körde plump sjukt hur roligt det kan vara. Sen sa jag att hon skulle springa runt i bh&trosor så gjorde hon det, sen sa hon att ja skulle ställa mig i bh&trosor och lifta men det gjorde jag inte, sen funderade hon på vad jag annars skulle göra. Men så ringde Robin (min mammas kusin) så blev inget med att jag skulle springa runt i underkläder vilket tur jag hade! haha ne men våran humor. Snackade iaf med Robin i 1 timma och 30 min kanske. Mycket trevligt Sedan drog vi oss hemåt och nu sitter jag och latar mig.

Skola imorgon känns inte sådär jätte roligt, men det är något man måste. Men är ledig på tisdag vilket känns skitskönt. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0