Tisdag

Tjaaa.
Sitter här och läser i min gamla dagbok från 2-3 an kanske ? Något sådant iallafall. Står massa roliga saker kan inte sluta skratta står att jag vill ligga med en kille ofta jag är så liten och skriver sådant? haha kan inte sluta skratta. Sen står det massa om när jag var tillsammans med Simon vi var ju tillsammans ett ganska bra tag under den tiden så står massor om honom.Sen har Caroline skrivit i den och skrivit alla killar hon gillar, för gulligt.

Så vad ska man hitta på idag, sen när pappa kommer hem ska vi åka upp och hälsa på gamlafarfar är det tänkt. Men får se hur jag gör kanske stannar hemma. Kommer ju ändå träffa han i slutet av veckan. Men vill ju träffa honom men orkar inte se han så dålig just nu, ganska jobbigt. Men det återstår och ser hur jag gör. måste läsa en jävla engelska bok också. Men inte nu gör det sen..haha får vell se om jag gör det sen.

just det igår kollade jag ju på lekstorp-floda. helt galet dom från floda var ju inte lite galna.. haha men det va kul
Sen med mina stora elefant öron hörde jag en sak, som jag absolut inte ville höra? konstig nej absolut inte.Men jag vet ju inte om det är sant, men det borde det vara eftersom det va om hon själv. blää ahja.

Nu ska jag fortsätta läsa i min gamla dagbok kul att läsa den efter så lång tid haha.

Puss


Kommentarer
Postat av: caroline

haha cuuuute ! <3

2009-09-15 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0