Lördag

dålig jag är på att skriva här, men inte hänt sådär jätte mycket på sista vart på sjukhuset tagit prover mina värden är dåliga pga att jag äter dålig men det har jag alltid vetat och fått tabletter för det men nu har jag slarvat en hel del så det har blivit värre.

Sen har jag också vart på sjukhuset och hälsat på gamlfarfar som är riktigt dålig. Men han har fått komma hem nu, så nu är han glad så får vi se hur länge vi får ha kvar honom. Usch känns hemskt att veta att han inte kommer finnas kvar så länge. Ska åka och hälsa på han någon dag.

Nu ska jag iallafall börja fixa mig och sedan dra ut och träffa Caroline och vad vi ska göra vet jag inte än men det återstår och se, kommer särkert komma på något kul som vi alltid brukar göra och vi har alltid kul ihop!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0