vila i fred gamlafarfar ♥

Imorse gick min gamlafarfar bort , han var alltid den som fick en att le. Var alltid den som skämtade och han har alltid funnits där för alla. Är så glad att jag fått uppleva en sådan fantastisk människa som du varit, Kommer sakna alla dina dumma kommetarer och att du alltid ska retas och hålla på. Alla vi i släkten står varandra jätte nära och det är sjukt många som sörjer dig. Så glad att man fick fira en sista jul med dig. Du tjtade på att det va för gamlafarmor skull men tror nog du menade dig själv.  Varför skulle du råka ut för sån här skit...

Ifredags när jag och Robin var uppe skällde du på mig för att jag inte åt och tvingade i mig massor av kakor och det verkade som att du skulle bli bättre då. Vem ska nu skälla på alla när du är borta? De värsta ja vet när v besökte dig på sjukhuset var över att du hade sådan panikångest över döden och var verkligen jätte rädd över att dö och så skyllde du på att dina ögon var konstiga när du grät. Är glad att du slapp lida.Du blev bara 78 du skulle levt 10 år till men du har upplevt mycket och haft en fantaskigt liv.Kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och alla minnen kommer jag aldrig glömma, dom kommer alltid finnas inom mig. Vila i fred Gamla farfar. Bengt Lennart Wilhelmsson ♥




Min kusin jennifer skrev det här till honom sex år är hon, lite svårt att läsa allt men det står.
kära jag var så lycklig när du levde kommer att sakna dig av hela mitt hjärta gamle farfar.
håller med henne till 100%.


Kommentarer
Postat av: maja

jag beklagar..

vet hur de känns.

båda min mormor och morfar dog under tiden min familj och jag var bortresta i thailand. under tre veckor.

rip

2009-10-04 @ 23:50:20
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0